La francais

har sett en himla massa One Tree Hill på sistone med Denise, och ooh så bra det är! Hihi, vill se mer mer mer! Men imorrn är det återblick på Grey's sen börjar det på nytt onsdag om en vecka. Underbart. Sen Desperate tisdagen efter och sen Gossip Girl veckan efter. Känns bra, allt börjar falla på plats och jag känner mig som hemma igen.

Är det bara jag eller är denna låten SÅ fin.. Kanske är språket. Herregudars vad jag vill åka till Paris och lära mig franska flytande.
Mais maintenant, Quelqu'un ma dit avec Carla Bruni. Le chanson que j'aime aujourd'hui. C'est un beau chanson, très beau. Et la langue est plus belle que tous les autres.

Eller något.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0