21:52 - reeesa

Jag är så himla sugen på att resa! Det är rätt sjukt hur fort man blir "hemma".. Jag ska till Miami i maj och det är grymt, men mer än så har jag inte planerat.. än. Jag menar jag har ju världens möjligheter att se USA. Jag har vänner i New York. Jag har vänner i Seattle. Jag har vänner i Las Vegas. Jag har vänner i DC. Jag har vänner i flera andra stater med, Arizona & Ohio tex. Världens möjligheter som sagt. Jag vill himla otroligt jätte gärna åka och åka skidor just nu! Aaah! Jaja. Det var det.
Jag tror jag måste börja se en ny serie nu.. får fila lite på vilken. Förslag mottages gärna.
HA DET

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Everyone has an identical hand twin
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
26.- Everyone has an identical hand twin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Reslusten har du i alla fall ärvt från mig. Bestäm du en resa nu, det tycker jag. Kramar

2010-12-10 @ 08:08:16
Postat av: mormor och morfar

Det kommer nog från generationer tillbaka. Passa på och res, men VROD kramar

2010-12-10 @ 21:54:03
Postat av: Jessica

Seattle har mycket bra skidmöjligheter, dessutom är bara Kanada en bilfärd bort :)

2010-12-11 @ 07:35:11
URL: http://jessicastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0