22:53 - nyår coming up. och xbox kinect

AAAAH. helt plötsligt blev jag så himla taggad på nyår! en nyår på manhattan med svenskar! finfint blir det. flyger upp imorgon kväll. hoppas innerligt att flygen går som de ska bara. ett plus i kanten är att vi även får en egen lägenhet på manhattis. åh.
En annan bra sak är det där rackarns xbox kinect. vi har så superkul där nere i källaren med det just nu. jag, barnen och mamman hoppade häck, kastade spjut, spelade fotboll och bowling som bara den nyss. åh gud, vad vi skrattade. haha!
Man får glädjas åt de små sakerna, livet är för kort annars. (detta kommer jag sååå att få tillbaka någon gång av dig mamma när jag är deppig..)
Puss godnatt!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Never put your head in a turkey
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
40.- Never put your head in a turkey


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hoppas du får kul i N Y. VROD. Kramar

2010-12-30 @ 07:59:15
Postat av: Pappa

Klä dig varmt, det kan vara kallt på Times Square. Men solglas funkar.



Från en som vet



PoK

Pappa

2010-12-30 @ 08:54:13
Postat av: Titte

Ha det toppen i New York och ett Ett Gott Nytt År Sofia!!

Kramar Titte

2010-12-31 @ 13:13:19
Postat av: Vonka

Gott nytt år min superfina vän!

2011-01-01 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0