23:07 - food (mat)

Detta inlägget är tillägnat en av världens bästa människor, Ulla Lundh även kallad farmor.

Ikväll har jag jobbat för föräldrarna var på fest så därmed har jag lagat mat. Jag som är en sån mästerkock fixade lätt och smidigt ihop lite pannkaks smet och gjorde ängasoppa. Utsökt! Eller nästan, pannkakorna blev lite för bruna. En var stenhård till och med. Men dom smakade finemang. Grabben åt som bara den. Det var nära på att han till och med åt den stenhårda. Soppan.. ja, den dög. Fick inte till den riktigt som du farmor men äsch. Det funkade. Den var ingen överdriven hit bland barnen, men ah. Dom åt i alla fall. Jag hade inte tid att fixa med riktiga grönsaker så jag fick ta en såndär fryst mix, så det var kanske där min briljanta soppa föll. Jaja, tänkte bara säga det.
Puss och kram!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- A silent auction is not a contest to guess the right price
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
32.- A silent auction is not a contest to guess the right price


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0