23:17 - Like it!

Okej, people. Jag vet att det kan ibland vara jobbigt att fylla i två eller tre fält och skriva några ord och trycka på en knapp (med andra ord kommentera). Jag gillar mamma & pappa, mormor & morfar, Emma, Ewa Lasse Carl & Johan för att ni gör det. Och till er andra typ tre som läser: det gör så otroligt mycket för mig att få en kommentar. Bara ett ynka ord är så himla otroligt roligt! Men det kan ju som sagt vara lite jobbigt ibland, missförstå mig inte. Jag är inte ironisk, det ÄR jobbigt att göra det! Men nu kan ni istället bara trycka på min fina lilla Gilla-knapp under varje inlägg. superenkelt och faktiskt inte jobbigt alls och det gör mig ändå lika glad!
I övrigt bra dag, lite jobbiga inslag så som min akuta kissnödighets incident. Men äsch, jag tar't imorgon.
Tack & hej.
Jag är skettrött!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Meat is not an ingredient in trifle
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
21.- Meat is not an ingredient in trifle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0