11:06 - the story of mr. president

Okej, nu kommer Obama-förklaringen. Jag fick i förrgår reda på att jag inte kunde åka och skriva in mig på ett utav collegesen här för att the President skulle komma. Waah. kul ju. Vi for dit och stod och väntade på att få en glimt av han.. Det var poliser och polisbilar och grejer överallt. Vi kom med i något slags gäng och fick Obama-skyltar och grejer. Där stod vi och frös i en timme utan att något hände.. Sen tillslut så kommer polisbilar med sirener och grejer på och stora svarta bilar varav en hade amerikanska flaggor fladdrande i fram. Såg ett gäng stiliga män i kostym och en kvinna i röd dräkt gå in i skolan men hann inte se om mr. Obama var en av dom. Tyvärr. Menmen, nästan iaf ;) Jag filmade fast filmen är helskakig och en polis står mitt för hela bilden. KUL. Ska senare se om jag kan få fram någon bild av spektaklet.. Här är jag iaf. HEHE. och en gubbe.

på skolan brevid.
Kan ju lite snabbt dra 911-historien också. Grannpöjken var här som vanligt och satt och lekte med telefonen och tydligen busringde och ringde då ett nummer som började på 911 och la på. En kvinna ringde upp igen och min 5-åriga tjej svarade och försökte förklara vad hon sa fast jag förstod ju ingenting. Tänkte strunt samma. Lite senare ringde det på dörren och jag öppnar och utanför står det en polis i full utstyrsel, på något sätt känns de mycket större med en amerikansk polis än en svensk. Jag blev livrädd, som tur var hade pappan kommit hem precis innan så han fick ta det. Vet inte vad som hände. Han tog med sig pojken hem och mer vet jag inte. ush iaf!
Nää, nu ska jag köpa mina sista julklappar så jag kan skicka dom idag!
ha det!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Throwing your own wake is not a good way to meet women.
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
24.- Throwing your own wake is not a good way to meet women.


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej

Sitter vi farmors dator och har just smakat av julgodiset som farmor och emma har gjort, smakade väldigt bra faktiskt. ps Obama var den mörkhyade ds



Kram Papi, Emma o Farmor

2010-12-08 @ 21:17:51
Postat av: farmor

hejsan nu har emma och jag kokat knäck och kola så vi är nöjda skulle skicka lite till dej men det gå väl inte det blir för kladdigt allt bra med dej hoppas jag vi hörs snart farmor.

2010-12-08 @ 21:41:30
Postat av: Jesper, little-b

Hej hej! tro det eller ej men jag läser faktiskt det du skriver här, rätt så intressant och det är verkligen ditt skrivsätt :D Misstolka mig inte nu men det roligaste med din blogg är de där Vänner texterna! Så nu när jag skriver så blev jag lite fundersam, jag fattar inte den sista?! Hjälp mig, snälla. Har verkligen tänkt på den men kommer inte på någon scen i huvudet.

PoK

2010-12-09 @ 00:01:42
Postat av: Sofia!

Farmor, pappa & Emma: ni är så söta!! och jag hade jättegärna velat smaka lite.. :( hahaha! jaså, var det den mörkhyade som var han?



Lill-b: åååh, GLAD för att du läser! :) haha, älskar också punkterna! denna var du vet när Chandler skriver på deras gamla skolas hemsida att Ross är död och de har en minnes ceremoni för honom.. http://www.imdb.com/title/tt0583628/

2010-12-09 @ 03:22:42
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Jepser

2010-12-09 @ 10:24:55
Postat av: Jesper, little-b

Jaaaa juste! :D Nu fattar jag såklart :D

2010-12-09 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0