20:17 - tired. lång dag

Just nu är jag så himla trött. Klockan är 8 då va och jag har jobbat mer än 12 timmar. Max är 10 per dag. Och dom kommer inte hem på minst en timme till. Den senaste timmen har varit mindre bra.. Tjat tjat och tjat. Har hört: När blir det mat? Vad blir det för mat? 20 gånger. Har ställt frågor som: Kan ni hjälpa mig att duka bordet? Kan ni ta fram mjölken? Kan ni gå bort ifrån TV:n? KAN NI HÖRA MIG!??!?!?!? MILJONER GÅNGER. Det har tappats glas och splittror över heeeela köket. Har hört SpongeBob i några timmar nu och sett samma avsnitt av Drake & Josh för femtielfte gången. Och mer tjat tjat tjat.
Barnen har varit lediga idag. Vi har varit och målat på keramik-figurer, mysigt. Och sen varit en sväng i ett stoort Toys r us. Och sen en sväng förbi Donken. Som tur var så var det bara ett extra-barn idag. Fast en dag med dom och man kan inte annat än att tycka att de ovan är lite jobbigt... Hur ska loven bli?
Nu får jag väl göra dom sällskap framför SpongeBob. Ush, jag gillar det inte! Jag vill hellre åka iväg och träffa folk och dricka kaffe.
Eller lägga mig och sova.
urmysigt litet ställe iaf. två pensionärer som var så mysiga och trevliga och glada, hade det lilla kryp-in:et. ursäkta rörig första bild..

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- You can do a lot with just cups and ice

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
7.- You can do a lot with just cups and ice


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan ni hjälpa mig att duka bordet? Kan ni ta fram mjölken? Kan ni gå bort ifrån TV:n?



Frågorna känns igen....!

Håll ut - det har vi fått göra.



Kramar

2010-11-12 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0