21:35 - yesterday, today, tomorrow

Jag har inte så jätte mycket att berätta. Barnen är fina nu. Skönt. Jag gillar gymmet, tro det eller ej. Och kaffe. Fy tusan vad bra det är. Och alla mysiga människor som kommenterar. (Detta säger jag inte för att fjäska kommentarer, fast det är ju trevligt, utan för att "tacka" för de underbara som värmer! he he). Och helgen som komma skall. Har ägnat hela min lediga tid (förutom när jag kollade svenska hollywood fruar <3, och torkade hundkiss) åt att planera och fixa med Katja. En kaffe-rast blev det med. 
Jag börjar bli lite jul-sugen nu. Är liiiite avis på snön där hemma. Fast neeee, idag hade vi 22 grader. Det är gött. Fast ändå.. jul. Mys. Jag måste börja kika på julklappar. Ah, det är så svårt att fatta att det är jul om en och en halv månad när man springer runt i shorts eller t-shirt liksom.. Julpyntet är uppe över allt iaf. Direkt efter Halloween sakerna åkte ner kom julgrejerna upp. Tomtens stol står redan på plats i shopping centret.
Yesterday is the past, tomorrow is the future, but today is a gift. That's why it's called the present. he he he
Vilket himla kul inlägg detta blev nu då. Heeeeeeeee.
Nu One Tree Hill.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- For more space in the bed, use the ''hug and roll''technique
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
5.- For more space in the bed, use the ''hug and roll''technique,



Kommentarer
Postat av: Madeleine

"Hug and roll"



Så jävla grymt alltså!

2010-11-10 @ 08:09:04
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/
Postat av: emma lundh

gillar punkten i detta inlägget ;)

puss

2010-11-10 @ 17:35:59
URL: http://lundhemma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0