22:32 - superbarn!

har haft världens bästa kväll med mina små barn här. såå kul! det har varit galet. skrik, gråt, SKRATT. båda är så söta, gud vad jag tycker om dom. vilken skillnad lite tid kunde göra. gudars skymning. barnen gör min tid här, lätt. de väger upp det mindre bra. och imorgon fyller grabben år, 9 bast. har varit iväg idag och köpt lite grejs. kanske visar imorgon.
himla skit att jag inte kan visa bilder på dom, eller filmer. kommentarerna är sköööna.
nu ska jag avsluta en superkväll med lite super-grey's. det gillas.
PUSS
dagen efter halloween!

Kommentarer
Postat av: Tessiegirl!

Jag gillar "grannens pöjk"! du är så rolig soffi!

2010-11-06 @ 23:15:13
Postat av: Rikard Landberg

hahahahaha, grannes pöjk!:P

2010-11-11 @ 21:03:14
URL: http://rikardlandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0