01:00 - american day

Har haft en SuperAmerican day kan man nog säga. Eller aah. Jobbade inte idag, och kommer inte jobba imorgon så hela helgen off och hela nästa med, wihoo. Hur som. Familjen drog iväg på killens baseball-match, dom antog att jag inte vill hänga med, vilket jag faktiskt helst slipper. Hemskt att säga, men de är urtråkiga! Visserligen gillar jag att titta på sport, men serri. Det händer ingenting!!! Så jag stannade med nöje hemma och chillade med iPoden vid the poool istället. Gött.
Sen hänge jag med mamman och barnen på Pumpkin Picking. Haha, asså man vet ju att halloween och så är stort här. Men ändå.. Vi fick i alla fall välja ut varsin pumpa, wihoo. Det fanns riktigt skabbiga och konstiga grejer. Se bilden nedan för ett smakprov..
Vi fortsatte på Halloween-temat och drog vidare för att kolla på halloween-costumes. Seriöst hela affärer (i plural!) bara för det. Hemma har vi vadå? En vägg på Partaj och några mantlar och kanske en mask till barnen på BR. Hur som helst så hittades ingenting i affär nr 1 så vi drog vidare till nästa. Till deras förtvivlan fanns inget kul där heller. Hallå! Det fanns ALLT, men dom var besvikna på årets utbud.. Jaja.
Wedin - jag gillade din version med att plocka ihop saker från second hand bättre.
Ja, fantomen dyker upp igen. Han är överallt den där grabben.
Nu ikväll har det varit bio - Easy A. som gällde. Den var helt vanlig amerikans teen-movie. Men jag gillade att de hade skådespelare från Gossip Girl, Cougar Town, Vänner, Amanda Bynes och en liten skymt av Patrick Dempsey i Can't buy me love. (GREY'S!) och att den var rolig. Sen vidare och åt lite mat och sen lite kaffe.. någonstans. He He.
Imorgon är det Dixie Classic Fair, som är något.. ah, kul.
Hörde att dom serverade hamburgare mellan två stycken Krispy Kreme doughnuts. Yummie. Eller Fried butter. Vi får se vad som händer imorgon helt enkelt.
Och jag vill, precis som i filmen, också åka gräsklippare med en ung McDreamy.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du är ute på så mycket kul.

2010-10-03 @ 08:18:35
Postat av: Johan Wedin

2010-10-06 @ 08:42:37
Postat av: Johan wedin

Haha tack soffi! Min var ju grym!!!

2010-10-06 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0