20:50 - dollar tree

yeah.
idag har jag varit på ett kul ställe. Dollar Tree heter det. Typ som ÖB som Madeleine sa. Haha, det fanns allt! och allt kostade 1 dollar. Men himla kul. Åh, jag älskar detta störda land! Det finns så mycket roliga saker att titta på, jag gick runt ett himla bra tag och bara skrattade åt allt de ytliga amerikanerna behöver. Underbart!
Nu ska jag snart se Gossip Girl. Yey!
Gott folk. En kommentar eller två skadar inte. Förresten, vad vill ni veta? Jag glömmer alltid bort vad jag ska berätta för er..
PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon - låter som En punds affären på Malta. Härligt, där har jag tillbringat ett antal timmar! Kramar!

2010-09-28 @ 08:12:26
Postat av: sannababe!

Ha, jag har ju kommenterat nästan vart enda inlägg! Jag vill veta om du har ätit MC sörsta mål än?! :D

2010-09-28 @ 10:00:59
Postat av: Mamma

Jag med - har ju kommenterat även om jag inte får för Emma.......

2010-09-28 @ 14:00:24
Postat av: emma lundh

Men va mamma?! Jag har aldrig sagt att du inte får kommentera? Haha, jag sa bara att jag inte ville kommentera det tredje inlägget hon hade gjort för då hade jag kommenterat vart enda inlägg. Jag sa aldrig att du inte fick kommentera. ;)

Puss Soffi, jag saknar dig!<3

2010-09-28 @ 15:42:27
URL: http://lundhemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0