21:53 - tv

Okej.. tänkte att nu ska jag ta mig tid till att leta reda på alla de rätta kanalerna så jag är redo när toppserierna börjar i veckan. Letar bland miljoner kanaler och hittar tillslut rätt! YES, abc & cw främst. Men då ser jag till min stora förskräckelse texten: Channel not purchased. WAAAAH!!!!! Inget Grey's, Desperate, Gossip Girl, Cougar Town, Vänner, How I met your mother mfl.
Jag fick seriöst tårar i ögonen. Här trodde jag att jag hade kommit till paradiset och kunde se serierna direkt när dom visades första gången så har dom inte kanalerna! Jag kan inte förstå att det är sant.
...
...
...
...
däremot hittade jag några roliga musik-kanaler uppdelade på alla möjliga olika genrer. Bra musik gillas.
...
...
...
MEN SERIÖST.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får hitta någon vän som har de kanalerna. Kram

2010-09-21 @ 08:27:46
Postat av: emma lundh

Men VAAAA?! Gud stackare! Jag ska träna nu, pusshejs. <3

2010-09-21 @ 17:07:56
URL: http://lundhemma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0