21:54 - batman

Haha. Det bor så mycket söta ungar här i husen. Och alla leker med alla, kul att se. Rätt vilt blir det oftast men aah, dom är så mysiga. Iaf, så finns det en liten kille. 3 år tror jag att han är. Han kan helt plötsligt bara gå rätt in i huset här. Häromdagen stod jag i köket så hörde jag hur någon kom in och så stod han plötsligt där. Så urgullig. Och det faktum att han inte riktigt kan prata gör han ännu sötare.
Hur som helst. Idag satt jag i mitt rum och hörde att någon kommer in, lite senare så öppnar någon dörren och där står han. BATMAN. Haha. (eftersom jag inte kan lägga upp bilder hur som så har jag censurerat ansiktet... läskig blev han kanske nu istället..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0