22:06 - yeah

Yo igen.
okej, bilder är ju roligast. Fast åh, jag vet inte om jag orkar. Är helt slut! Iaf så har jag nu ett annat nummer här borta. Inget som kanske är jättelämpligt att skriva här men aah. Så vet ni det, ia. Nej, men om jag kanske skulle sova så jag är utvilad till NYC-touren imorgon. Kanske är behövligt. Sen på fredag blir det North Carolina som gäller. Wihoo, det blir kul! nej, okej det blir lite bilder ändå.
okej, såhär kul har vi här.
Nu - sova.
Imorgon - NYC. yeah.
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Du verkar ha fått mysiga kompisar. Vädret är ju bra.

I kväll dra vi till franska rivieran. Du kan väl skicka ett SMS när du är framme i NC. V R O D

2010-09-16 @ 07:53:05
Postat av: farmor

mycket undran om hur du har det gumman!Mamma och pappa är här i kväll och visar hur jag skall göra för att jag ska kunna nå dej Stor kram från mej

2010-09-16 @ 20:44:52
Postat av: Anonym

Åh, lilla soffipropp! Du verkar ha det kanonbra, härligt att se. Härefter ska jag se till att följa din blogg också så jag ser att du överlever där borta! Puss!

2010-09-16 @ 21:37:39
Postat av: Vonka

min namn försvann från ovanstående inlägg, katastrof. Då blir du ju förvirrad.

2010-09-16 @ 21:38:29
Postat av: Rikard Landberg

vart låg skolan? i utkanten?

2010-09-27 @ 15:45:00
URL: http://rikardlandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0