22:53 - ledig söndag

Idag har jag haft en chill ledig söndag. Var runt lite i downtown Winston-Salem med Madeleine. Inget att hurra för direkt. Fast jag fick reda på av min hostmum senare att vi nog inte var på the right place.. nåväl. Det började regna och vi drog oss mot Starbucks. (min hostmum igen nu då: you guys hang out at starbucks pretty much, hu?) men mjaa. Det är gött, trevligt och ett ställe att vara på. Höhö. Vi gjorde en lista på saker att göra, äta, hinna med under vårt år. Och det blir bra! Har några små favoriter..
Appropå favoriter. Har glömt att lägga upp en bild på vad jag hittade i affären häromdagen..
Hihih, tyckte det var roligt. Nu väntar vi bara på college-festen!
Efter Starbucks i några timmar blev det dinner på T.G.I Friday. gott!
Sen har jag gjort något hemskt.. Eller ja. Jag satt med familjen medans dom åt. Hade det supertrevligt och pratade om sverige (eftersom killen gjort ett arbete som sverige i skolan) och den svenska julen och så. Flätade lite hår och åt lite nybakta kakor (eller köpt deg som man slänger in i ugnen och som är klara på några minuter). Så jag glömde helt bort tiden och missade de första tio minutrarna av Desperate. Vad händer med sofia? tänker ni nu. Och det undrar jag med. Har jag svikit mig själv och mina beliefs? Nja, jag får väl se det imorgon istället.
Godnatt, ha det bra SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Har du fått tag på kanalerna där dina serier går?

2010-09-30 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0