13:05 - arts&crafts och annat

Har lagt upp miljoner roadtrip-bilder på facebook nu. Shit. Men åh, vilken rolig resa!
Igår träffade jag de andra tre au pairerna i min LCC-grupp (=i mitt område typ). Carla och Madeleine har jag ju träffat förut men nu var det även en tysk tjej, Katja också. Hon var mycket trevligt faktiskt trots att hon var tysk (om man får säga så...). Haha. Åkte till en arts & crafts-affär. Älskar att det finns hela affärer för sånt här! :D Skulle kunna gått där i evigheter, kul med sånt! Ska nog göra lite scrapbooking en dag..
Åh, jag vill möblera om i mitt rum och göra det lite mer personligt. Eller så vill jag flytta ner i källaren där det står typ en lägenhet tom. Eller typ. Dom sa att dom hade kanske tänkt fixa det till mig, åh det vore najs. I övrigt är min säng skön och jag har en tv med kanalerna på, kan säga det hur mycket som helst!
Nej, nu ska jag koka lite kaffe och ta en bagel.. Det får bli min lunch idag, haha!
Ha deeet!

Kommentarer
Postat av: Mama

Jobba för detta med källaren tycker jag, låter väl skönt att ha en egen lägenhet. Kramisar

2010-09-30 @ 08:04:16
Postat av: Mormor

Nu har vi kommit hem Sofia. Nu skall jag börja läsa din blogg från tiden vi varit borta. VROD Kramar Mormor och Morfar

2010-09-30 @ 12:46:07
Postat av: Leif Andersson

Hej Sofia Lundh ! Har med intresse läst din blogg jätteroligt. Vem är nu jag då. Jo Leif från ditt gamla fritids på Heneskolan. PS. Är övertygad att Du tar hand om barnen på ett jättebra sättDS

2010-09-30 @ 18:36:50
Postat av: Ewa

Inser att jag måste skaffa mig facebook, för att hålla koll på dig helt och hållet...

Favoritstund när jag får läsa din blogg och se hur du har det. Många kramar!!

2010-09-30 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0