09:21 - hemma från newwan!

Nu är jag hemma från New York då va. Det var grymt! Min familj är bäst och jag mår bra! Men nu ska jag inte sitta här, nu ska jag iväg och träffa dom igen och visa dom runt här lite i grymma Winston.. Heheheee. Nej, men en liten svängis iaf! Och solen skiner och jag har shorts och det är varmt och det är BRAAAAA!
hej!

Matilda: det klockslaget som jag skriver i rubriken? Det är vad klockan är här just nu när jag skriver det.. Eftersom ah, det inte är samma så tänkte jag att det är lättare för er att fatta när jag skriver ut det. Fattar du? ;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah tack soffi! Jag fattar :). Vad skönt, då slipper jag tänka på de mer :). Va kul de måste va att träffa familjen igen eller!!!! PUSSS

2011-04-18 @ 19:16:19
Postat av: Ewa

Härligt!



Har ni inga tornados då? Det är ju så hemskt i USA i alla fall i de svenska nyheterna...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article12900362.ab

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article12892159.ab

2011-04-18 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0