22:54 - dear diary

Jag är trött och måste verkligen sova. Har miljoner saker att göra imorgon!!! Och dessutom känner jag att jag har lite ont i halsen, hoppas INNERLIGT att detta bara är tillfälligt!
Tänkte bara berätta om det absolut roligaste idag var när jag skypade med Emmi och hon läste lite i sin dagbok från hennes cup. Marielle hade skrivit åt Emmi en dag, såhär stod det:
Matsedel
Pasta med köttbullar
Kyckling, ris och någon sås YUMMIE!
[...]
Jag fick smaka på Emmas munk och godis
och hon fick smaka på en gurkbit och en rädisa,
nyttigpetter som jag är!

Haha, Marielle. Det gjorde min dag när Emma läste det! ;)
Nä, nu lite Am Idol innan jag somnar!
Gud, jag måste städa! Jag sover just nu med skor i sängen..

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hoppas att halsen har rättat till sig. Hoppas att du sover nu trots alla skor. Kram

2011-04-14 @ 06:35:46
Postat av: Emma Lundh

HAAAHHAAHAHAHAHAHAHAH ;)

Du skrev lite fel på matsedeln där. Har du sagt till marris?

2011-04-14 @ 08:55:28
Postat av: Emma Lundh

HAAAHHAAHAHAHAHAHAHAH ;)

Du skrev lite fel på matsedeln där. Har du sagt till marris?

2011-04-14 @ 09:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0