23:14 - stress, stress, stress och saturnus

Först puss till Denisis som jag pratade med igår och som skrev så fint om mig på sin blogg. Du är bäst! Nu till idag: Stressig dag som tusan. Började redan tidigttidigt imorses med massa tvätt och skit samtidgit som jag skulle få upp barnen, fixa lunch (tjejen har fått för sig att jag ska fixa lunch till henne varje dag för att hon inte gillar maten man får köpa i skolan, wihoo), fixa frulle och få iväg dom med allt dom skulle ha.. i tid. Men det gick. Iväg med dom och sen hem. Dusch och fix fort som attan för att sen hämta upp Johanna. Och for iväg för att träffa Belle, den nya au pairen från Thailand istället för Nut som ju åkte hem. Supergullig liten tjej! Hihi. Jag gillar thailändskorna :D Vi for även till ett nytt ställe vi inte hade varit på innan, Breakfast of course! Finfint varee!
(kolla in stjärnhimmelen, nästa som i Harry Potter)
Så efter en asgod frulle for jag snabbt vidare till Wake för lektion igen. Det var.. jobbigt. Vi gjorde gruppintervjuer. Blä. Men jag lär mig asmycket på denhär kursen så det är BRA! Snabbt till en affär och handlade lite grejer och sen hem och vek tvätt. Hämtade killen vid bussen. Hem och jobbade stenhårt på ett projekt han har tills imorgon. Och eftersom jag är mycket mer nogrann blev jag lite frustrerad inombords men tänkte att det är hans val, så jag sket it. Seeeen hämta vi tjejen från hennes play rehearsal, dom ska spela upp en teater om två veckor, haha så söta! Hem igen och gjorde klart det rackarns projektet. Sen iväg igen med grabben på hans första baseball match i år. TRöök! Men det gick. Hem igen och fort som tusan steka lite pannkakor till barnen och sen få dom i säng vid 9. PJUUH.
Gick ut med soptunnan och träffade då på grannarna som är så trevliga så! Dom bjöd över mig att kolla lite på Saturnus, som man tydligen kunde se ikväll, i deras mikroskåp. Lite coolt. Stod ute och pratade med dom ett bra tag om allt möjligt.. Försökte lära dom lite svenska.. det gick sådär. Men en grymt avslut på en otroooligt hektisk dag. Nu är jag trött, så jag lär somna till kvällens avsnitt av Greeey's. men HA DET!
och Ellen, imorgon tar jag svar på dina frågor! ;)

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Skönt att det gick bra med all stress. Kramar

2011-04-08 @ 09:07:14
Postat av: Denise

pusss på dig min söta tjej! :D

2011-04-08 @ 10:06:39
URL: http://hellosister.blogg.se/
Postat av: Ewa

Mikroskåp?

Borde det inte va Teleskop?

2011-04-11 @ 06:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0