00:03 - Familjen del 2 [Winston-Salem]

Lite snabbt tar jag Winston-delen nu då, eftersom jag hade lovat.
Sååå, förra söndagen så for vi hem hit till Winston-Salem, USAs metropol. Typ. Nej, men det var lite krångel och flyg var inställt och blablabla, men vi kom hit, och bara en halvtimme senare än planerat, så det var fint.
Måndagen sen spenderades först med ett litet häng på Krankies och mamma, pappa och Emma fick träffa Katja & Johanna, så trevligt så! Sen tog vi (eller snarare Katja) med dom på en rundtur runt staden och berättade allt. Eftersom att jag är otroligt beläst och kan allt om staden så lät jag henne som nybörjare att göra det istället.. Vi tog en sväng till Old Salem och så, sen även en tur till Krispy Kreme fabriken, doughnuuts! Och sen en picknick i Reynolda Park. Himla mysig och bra dag!
krankies!
Old Salem


Old Salem

krispy kreme!!
Tisdag var det visning av huset mitt och så, haha. Sen iväg till Wake och visade det, eller mja, jag och Katja hade lektion så dom gick mest runt själva, menmeen. Sen en lunch på the Loop. Åh, det är så roligt att dom vet alla ställen nu! På eftermiddagen stannade Emma här och var med mig när jag jobbade typ. Och sen på kvällen så hade tjejen en teater i skolan så vi åkte och kollade på den, hehe. Sen sov hon här. MYS!
pappa på wake
wake forest
Onsdag var det en sväng till Wake igen, behövde fixa lite. Jag, mamma och Emma var då även på manikyr, hihi. Det var allt mysigt! Lunch ihop och så sen med. På kvällen senare var jag själv med barnen så vi åkte till Chuck-E-Cheese med mamma och Emma och åt pizza och barnen fick spela på miljoner spelautomater och så, så det var en lyckad kväll!
Torsdag.. Hm, hade lektion igen, så än en gång tillbaks till Wake. Fast innan det var det en sväng till Starre så dom även fick träffa Pipi! :) På lektionen hade vi jobb intervju-träning och vi var alla tvugna att ha kavaj och grejer på oss. Americanos. Senare blev det även en lunch hela familjen ihop med mina värdföräldrar, det var supertrevligt tycker jag! Himla roligt att dom hann och träffa varandra.. Hehe.
och den fina tobaks fabriken som är näst största producenten i usa (!!!!) och winstons stolthet, får avsluta winston-avsnittet.
Nej, men det var det det!
Idag fyller Pipi år här och vi gjorde världens grej, men det får jag ta imorgon då grejen fortsätter då med. Hej&hå. Och sen Miami om en vecka. Fiiiin serru, fint!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Åh va mysigt ni verkar ha haft det. Blir lite avundsjuk. Och va fint det var i Old Salem, det har du inte visat förut. Nu är du väl på Wake i dag igen? Kramar

2011-04-28 @ 08:58:31
Postat av: Ewa

Kul att se mer bilder från Winston Salem. Ser lite ut som hemma, fast ändå inte ;)

2011-04-28 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0