23:28 - ut med skiten

Nu blev det visst två inlägg på två dagar. Där ser man. Jag måste bara få ur mig lite. AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDSSSSSSSSSSSSSSS. så känner jag. Jag är typ stressad fast jag vet inte varför. Jag jobbar mycket. Och dom få timmarna jag är ledig på kvällarna går åt till att.. äta typ. Och sen är jag uppe på kvällarna/nätterna som nu och bara försöker hinna ikapp med omvärlden. Hela mitt ansikte har brytit ut till världens finn-paradis med. Jag älskart! Svullen, trött, ledsen, stressad och längtar hem SÅ mycket. Men det är inte mycket kvar, 5 veckor på måndag. 5 veckor är ingenting! Jag klarar detta. Om ni känner att ni vill hjälpa mig lite kan bara en fjuttig liten kommentar eller ett mail på facebook göra min dag. (imorgon är det fredag!!!!!)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Malta-Lisa

Veckorna kommer gå fort Sofia! Men när man är mitt uppe i det kan det kännas jättesegt (jag är inne i en sån period just nu :P). Men fatta, det har snart gått ett år, helt otroligt ju! Fortsätt bara sätt en fot framför den andra så är du hemma innan du vet ordet av det :) Kram på dig!

2011-08-05 @ 08:02:50
URL: http://travelpod.com/members/lisamushroom
Postat av: Anna Stomberg

Hej Sofia

Jag är en av dina "okända" läsare av din blogg. Läser inte så ofta, men kul att följa dig på andra sidan...Oscar blev jätte avudsjuk när du hade varit i "Potterland". Dit vill han också åka. Nu har du inte många veckor kvar, tänk vad mycket du fått uppleva under detta år. Kram Anna

2011-08-05 @ 10:12:00
Postat av: Lovisa

Du är grym Sofia och i helgen tar vi ett samtal du och jag, PUSSS!

2011-08-05 @ 23:43:55
URL: http://web.me.com/lovisaberg
Postat av: Mormor och Morfar

Jag håller med Malta-Lisa. Sätt en fot framför den andra.Vi älskar dig. Kramar

2011-08-08 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0