01:27 - äntligen. en lite lång update

Okej nu jävlar!
Den helgen som var så bra som jag tänkte skriva om tar jag bara lite kort nu. Fredagen var nog den roligaste kvällen jag har haft på hela detta året. Jag & Johanna var på Ziggy's, som är ett nytt ställe. En club, typ. Eller nja. Iaf 3 band spelade och smullfockat (är det så det heter?? himla fult isf! hahah) med folk. Första var rätt bra inte så mycket folk dock. Andra var tydligen en reunion från 10 år tillbaks, så det var massor med folk. Och under tiden dom spelade började knäppaste grejen. Folk i mitten började typ dansa hej vilt. Helt galet. Fast det var typ inte dans utan mer hoppa och knuffa undan alla runt om kring sig. Helt galet var det iaf. Tredje bandet var Eric's band, Codeseven. Dom är faktiskt ritktigt bra och det var helt fullt. Grymt kul vare. Fick tröjor och grejs av han med! Träffade på en hel del folk alla var väldigt speciella och roliga! Efter hela showen gick vi till en bar som typ hör ihop med Krankies, eller samma ägare och samma grymt folk som är där. Single Brothers heter den. Träffade sångaren i Erics band och han var trevlig. På Single Brothers träffade vi lite nytt Krankies folk som vi inte träffat tidigare. Roligt som bara den. Satt länge och pratade med två, Anna & Jimmy, som båda jobbar på Krankies drive-tru:en som ligger på ett helt annat ställe.. Aja, kvällen fortsatte med lite mat och grejs men det var typ it. Sjuukt kul!! :)
Lördagen var det Krankies hela dagen typ. Från morgon (eller eftermiddag snanare) tills kvällen/natten, med lite avbrott av au pair-möte och middag hemma och grejs. Men den kvällen var det så himla bra band på Krankies. Jag var lycklig mormor! Hade kul med Johanna och några av dom vi träffade dagen innan! Älskar det stället!!!!
Söndagen åkte jag, min värdmamma, barnen och barnens kusin Jensen som var här över helgen från Chicago, till Carowinds som är ett nöjesfält i Charlotte, 1 timma och en kvart bort typ. Det var så sjuuuukt varmt!! Jag DOG. Vi var mest i vattenlandet, lite till min besvikelse.. Men det gick inget annat. Bra dag iaf! :)

Förra helgen var det Johannas sista helg, igen. Fredagen var det bara en Krankies / Single Brothers kväll igen. Med Jimmy och Eric typ. Och lite annat folk, trevligt trevligt. Jag hatar (!!!!) att jag har lärt känna så mycket nytt roligt folk nu :(
Lördagen snabbt Krankies prata med dom som jobbade där och sen skulle vi egentligen till the Garage för en spelning med ett band, ett annat ställe som dom andra men vi har aldrig varit där. Iaf så blev det lite komplikationer och jag var tvungen att vara 21 och blabla. Allt sket sig, men det gjorde inte mycket. Vi åkte hem och såg Bridesmaids och sen lite HP. Harry finns fortfarande med oss och var ett stort tema under tiden Johanna bodde här. 
Träffade även Nat som var här innan Belle om någon minns. Hon bor numera i Raleigh, NC.. Kuul!
Inne i Krankies Airstreamen som är drive-thru:en jag snacka om tidigare.. hhööh. VIP.

Okej, en grej till. Johanna åkte och allt blev trök typ. Nej, men nya är här men jag har bara inte ritkigt ork att lära känna dom. Men det är rätt gött att bara chilla lite med just nu och vara med barnen och så. Det märks att det snart är över. Jag fattar inget. Om 3 veckor åker jag. WAAAH. Nej. det var inte det jag skulle prata om utan.. igår var jag iväg med grannen och hans pöjk och sköt. Vi sköt med gevär och grejs. Ascoolt. Jag var grym! Haha. Nej men jag fick iaf skjuta med två olika gevär, ett modernt som dom använder nu in the US ARMY, yeah. (eller inte coolt alls) och ett lite äldre som dom använde förr.. Sen pistol med. Sköt cola burkar i luften och sköt på något sprängämne så det blev en explosion och skit. Haha, hade grymt skoj iaf! :) Sjukt bara att vem som helst får gå runt och köpa sånt här.. Sinnes land. Fast å andra sidan som Clint sa (han som jag sköt med) så hade det som skedde på Utöja skett här hade troligvis någon vuxen på ön haft en pistol där.. Nej, hemskt ush fy blä. Jag hade kul igår iaf!
Nu, tack och hej för denna gången! PUSS




Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilken galen värld du lever i nu...

2011-08-24 @ 18:04:51
Postat av: Mamma

Håller med Ewa - men du njut av tiden som är kvar. Nu ses vi snart. Kramar

2011-08-24 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0