08:15 - borttappat barn

Igår hade vi en mysig dag. Vi var och tränade och hade kul på YMCA. Barnen var inne i en såndära borg och lekte, grabben var inte överförtjust men han sa att det var okej, så jag gick och körde lite crosstrainer. När jag kom tillbaka var han borta! Det var bara tjejen kvar. Hon sa att han hade gått till basketplanerna för att han hade blivit utkörd för att han var för stor (tyckte det hela var skumt eftersom vi är i USA och här är allt överseriöst med säkerhet och grejer och man måste checka in varje barn och skriva massvis med info när dom går in i det rummet). Tog med mig tjejen och sprang upp till basketplanerna och ingen grabb fanns där. Sprang runt på hela stället och letade och fick mer och mer panik! HEMKST var det. Träffade på Nut (au pairen från thailand) så hon och hennes värdbarn hjälpa mig. Gick tillbaka till lekrummet och frågade personalen om dom sett honom, dom säger då att om han är över 8 så är han borta i ett annat rum. Jahapp. Gick dit och där var han glad som aldrig förr och lekte med någon nyfunnen vän. Herreguud! Men tack för att dom informerar så bra om att dom flyttar barnen! Trodde jag skulle dö. Vi spelade sen basket och grejer och hade en himla bra fortsättning på kvällen, men aaaah!

Idag nu när jag skulle iväg med barnen till skolan så startade inte bilen!! Fattar ingenting. Jag som skulle iväg och träna och sen åka till Greensboro och fixa min rackarns telefon. Blaah, vad jobbigt det blev nuu!

I thought I'd lost one of my kids at the Y yesterday. Horrible!!! They were both in a playroom with staff and everything and when I came back from a short little exercise the 9 year old boy was gone. Panicked and ran around the whole place looking for him only to find that because he was over 8 he was lead to another playroom. Great information dudes!! Other than that we had a great time playing basketball and stuff, wihoo.

Now when I was just about to go and drop the kids off at school the car wouldn't work. I have no idea what's happened. And I had plans to go back to the Y and then to Greensboro to fix my dear dear phone. Aah! :(

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Vilken tur att han kom tillrätta. Va kul att ni hade kul (förutom skräcken). Kramar

2011-02-03 @ 08:02:03
Postat av: Sverrekarolina

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-07-05 @ 08:37:37
URL: http://sverrekarolina.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0