21:14 - wake student

Yeah, jag är nu officiellt en elev på Wake Forest. Wihoooo. Eller ja, kursen börjar inte förens om en och en halv månad, men det är trevligt ändå. Var på campuset idag och fixade med allt och det är så sjukt stort och så sjukt grymt!!! Precis som i filmerna tycker jag allt. Kan beskriva allt lite närmare när jag väl börjar, men det blir nog bra. Jag kommer dock aldrig att hitta där tyvärr..

Is officially a student at Wake. Or almost.. Got my ID today and all the papers and everything registered for my class that starts in the middle of March. The campus is huge though and I'm gonna get totally lost.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir ju toppen att läsa på ett riktigt universitet. Det är det inte alla som kan skryta med.... kramis

2011-02-01 @ 08:07:59
Postat av: mormor och morfar

Va kul att få uppleva detta också. kramar

2011-02-01 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0