21:45 - crappy day

Jooobbig dag! Åkte iväg till Greensboro och fick min telefon fixad, så nu är den fin och hel. Det gick inte lika bra med grabbens iPod touch, så nu har han inget kvar på det. Antar att det var mitt fel. Och resten av dagen har inte heller varit bra. När jag var som mest nere och deppig så råkade jag fälla honom rätt rejält 3 gånger när vi spelade basket. Så då blev han ännu mer nere. Och ååh. Kvällen var piss med. Då är det så otroligt skönt att bara stänga in sig i sitt rum och kolla på Grey's. Just idag så ville jag inget annat än att vara hemma. Med folk som.. aah, är mina.
Fan vad allt går dåligt just nu!


Hard day! blaah. Went to Greensboro and got my phone fixed, wihoo. But the boy's iPod didn't turn out the way he wanted and now everything's lost. I guess it's my fault and then I tripped him when we were playing basketball and the rest of the evening was horrible too. And I'm tired! I love to just go into my room and watch a little Grey's at those times. But today I just wanted to go home..

Kommentarer
Postat av: Ewa

Kom igen Sofia! Det blir fel ibland...

I morgon är en annan dag...

för att citera Schlager nu när medodifestivalen ska ha sin första deltävling i helgen :)

Många kramar <3

2011-02-04 @ 16:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0