22:45 - lite av allt

Studenten var den bästa dagen i mitt liv. så äreeeeeee.

I övrigt var idag en okej dag. Tränat och Starbucksat lite. Har även varit och spelat basket med grabben på YMCA. Denna gången gick det bättre. Inga borttappade barn, inga hemska fällningar och ah, inget gråt. Trevligt helt enkelt. Tjejen var mysigast i kväll med, kramades och var lugn och det hela var fridfult och trevligt.
Fast just idag kände jag verkligen att jag saknade folk. Inte att jag vill åka hem, bara att jag saknar människor. Speciellt dig, Pemmie. Lycka till imorgon, du är bäst! Om du eller någon annan ser detta innan ni spelar så säg till mamma att hon ska gå in och läsa mitt mail på facebook. VIKTIGT!!!
nu ska jag se på en film inför the Oscars! Tror jag.

My graduation was the best day of my life. that's it!

Anyway, today was a pretty ok day. Worked out a little and Starbucksed a little too. Played basketball with the boy at the Y today too. Fun :) And the girl was sooo nice and huggy today. Likiiee

But today I felt like i really missed people. Not that I wanna go home, I just missed them. Especially my sistaaah.
Pic #1 - Emmie
Pic #2 - Lucas & me at graduation

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

OK Jag skall ringa mamma. Kramar

2011-02-05 @ 07:03:33
Postat av: emma

Jag älskar dig!!!

2011-02-05 @ 10:09:26
Postat av: Mamma

Vilka fina barn jag har - Ja, Sofia - studenten var toppen, det tyckte jag me! kramar

2011-02-07 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0