22:20 - the band

I helgen var det avskedsfest för thai au pairen som åker hem på söndag. Tråkigt tycker jag för hon är himla rolig & söt! Hoppas iaf att få träffa henne någon mer gång innan hon åker och sen efter någon gång såklart.

Hade LCC-möte (sånt som vi har varje månad med vår kontaktperson från Cultural Care, för er som inte visste) med alla värdfamiljer och au pairer. Det var stelt och inte överdrivet kul. Men när det blev så att familjerna åkte hem och alla au pairerna blev kvar drogs gitarrer fram. Och trummor, och bas, och piano, och diverse andra instrument. Det blev himla rolig kväll detdär! :)

I övrigt har det inte hänt så mycket mer i veckan efter Valentine's. Jag ligger efter med massa serier efter den lite jobbiga veckan förra veckan. Och känner mig stressad för både det ena och det andra. Vet inte varför men jag tror att det är för att hela min vecka blir fel om det blir fel med mina serier.. Jobbigt. Kaffekokaren har varit sönder med. Kan också ha varit därför. Men nu funkar den igen! Nä, jag hade verkligen inget vettigt att säga här. Nu ska jag kolla på Mr. Tyler och American Idol!

Friday was the goodbye party for Nut our thai au pair. It's that she's leaving. She's soo funny and cute! But hopefully we'll meet soon again!
Sunday was a LCC-meeting with all the au pairs and our host families. We ended up playing all kinds of instruments and having a great time!!
Other than that and Valentine's Day nothing special has happened. I feel weird and a little stressed. I think it's because I missed a couple of episodes of different shows last week.. And the coffee maker broke so I'm totally off balance. But this was extremely unnecessary so now I'm gonna watch Mr. Tyler and American Idol instead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0