17:58 - VÅREN ÄR HÄR

Åh, jag älskar vädret!!! Idag har vi haft 20-25 grader hela dagen. Så otroligt underbart. Spelat en rackarns massa basket med grabben och linne var det enda som funkade för att jag inte skulle dö. Fattar ni hur härligt eller?! Hehehehe. Snön hemma sitter fint nu förstår jag. Just nu är killen iväg med mamman och tjejen är hos grannen (för en gångs skull är dom där och inte här, wihoo) och jag är alldeles själv i huset. Fin fredag. Ikväll hoppas jag på Krankies som tusan. Vore gööötttttttttt.

Har dock hört att vädret inte kommer att hålla i sig och att sen lite närmare sommaren kommer det vara outhärdligt varmt. Men jag ska inte vara som farmor utan jag njuter av det nu istället ;)
AU REVOIR, trevlig helg gott folk!

The weather is awesome!! 20-25 degrees and I'm loving it! Played basketball with the boy and was way to hot to wear anything more than a tank top! And at home there's snow snow snow, mohahah. And right now both kids are out of the house and I'm all alone and it's a niiice Friday! Tonight I'm hoping Krankies!
Au revoir people!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Du har det bra du Sofia. Vi älskar dig.

2011-02-19 @ 07:34:20
Postat av: Malta-Lisa ;)

Låter gött du! Vet hur skönt det är att kunna reta alla där hemma, det gjorde jag för ett år sen :P Men jag retar dom där hemma i Sverige ändå, för medan dom har -10 och snö så har jag iaf plusgrader och barmark ;) Kram

2011-02-20 @ 23:26:25
Postat av: Vonka

Det tar emot att gå in på din blogg och läsa det här måste jag säga.. fy sjutton vad jag blir avis! Men jag hoppas såklart att du njuter lite åt mig också! Och juste, jag saknar dig. Puss

2011-02-22 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0