22:16 - life

Jag har det rätt bra här borta. Saknar folk som tusan just nu bara, så alla små uppdateringar av er där hemma är mer än uppskattade.
Hade en himla trevlig helg med Ulrika, en svensk au pair från en stad typ.. 1,5 h bort eller så. Vi var bla på bio: the King's Speech. En av mina "top-ten-movies-to-watch-before-the-oscars". Den var rätt så bra, fast lite seg ibland kanske. YEZ.
Igår hade jag en heldag med tjejen. Hon var sjuk och hemma ifrån skolan, fast hon var inte så dålig sen i slutändan ändå. Men iaf. Vi körde på en girls night in med sushi, Ben&Jerry's och High School Musical. Trevligt som tusan var det då vaa!
Idag var det spanskan igen. Jag tycker faktiskt att det är sjukt kul med språk. Alltså, jag är rätt konstig har jag kommit på. undrar hur det kommer sig.
Imorgon börjar en ny serie som jag ser fram emooot. Mr. Sunshine. Chandler's baaack.
Sen var den en till jag skulle prata om och det är Episdoes med Matt LeBlanc (Joey) som spelar sig själv. 5 avsnitt har gått och den är rätt rolig.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Nu var jag först igen. Det med tjejen visste jag, men serierna hänger jag inte med. Jag håller mig till Glamour och Våra bästa år och Desperet förståss, boxen alltså. Kramar



2011-02-09 @ 08:31:46
Postat av: Ewa

Du är för rolig Sofia...

Berg och dalbana hela tiden ;)

Tur att den går upp emellanåt också!

Tänk om man hade lite tid att se några serier på TV, fast när jag väl ska se på någon, somnar jag bara i soffan. Idag är killarna sjuka, så jag får vara hemma, kanske kan det finnas tid för att titta på TV då?

Kramar <3

2011-02-09 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0