22:02 - español!

Åh, jag trodde något var helknas på blogg.se men så var det mig det var fel på. Rackarns! Där gick ni misste om ett inlägg igår.
Iaf! Spanska kursen kom jag äntligen iväg på idag. 9 till 12. Det var faktiskt himla trevlig. Läraren verkade lite.. udda, och kunde inte jättebra engelska, menmeen. Spanskan var kul, kan nog bli så att man blandar ihop det lite med franskan dock. Det var lite knepigt att vara tillbaks i skolan liksom, men ni som känner mig i klassrummet kan var lugna. Jag var precis som vanligt: pratade lite sådär pinsamt för mycket, ställde frågor rätt ut, och blev frustrerad när jag inte fattade. höhö ;) Lite downtown häng med Katja & Johanna efter och!
Lite snabba serie updates:
Inget Desperate i söndags (#&¤"#!!&).
Gossip Girl hade premiär igår. Avsnitt.. 12? Och jag var lite besviken. Kanske var för att jag var trött, men jag orkade inte lyssna på allt business-snack som rådde. Vill ha lite mer Chuck-&-Blair-drama istället.
Nu blir det ett nytt One Tree Hill, kanske skriver en liten snabbis update senare om jag örkar.
Har två nya serier med som jag ska snacka lite om, men det kommer senare. Är himla sugen på ett nytt Off the Map imorgon!
Jag kommer att vara fetingbra på spanska med denna fetingbok.
Och detta är bara för att jag är så rackarns cool.

Started my spanish class today, wihoo! I liked it, it was kinda fun. The teacher a little weird though and I think I might mix some things up with my excellent french (maybe I should start translating my awesome blog int o french and maybe spanish as well...) Anyway! I was later just hanging out in downtown with Katja & Johanna.
Some quick updates about my dear dear tv shows!
No Desperate las Sunday!!! :(
A new episode of Gossip Girl yesterday (#12) which I kind of didn't like.. It was too much business talk and I'd rather have a little more Chuck-&-Blair-drama.
Now - all new One Tree Hill coming up!
And I have two new shows to tell you a few things about, but that's later.

Pic #1: I'm gonna be awesome after this Spanish class with this fatty of a book.
Pic #2: Just because I'm that cool.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Bra att du äntligen kom i gång. Kramar

2011-01-26 @ 07:45:53
Postat av: Mamma

Buenos días - Te quiero

(google translate....)

2011-01-26 @ 08:30:52
Postat av: Ewa

Du är cool ;)

2011-01-26 @ 13:28:18
Postat av: Ewa

Bra titel på boken förresten. Spanska är kul! Glöm inte det, när det känns jobbigt.

2011-01-26 @ 13:29:55
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min:)



Kramar

2011-01-26 @ 13:38:09
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Jesper little-b

Din beskrivning av dig själv i klassrummet<3

2011-02-08 @ 02:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0