22:41 - the shows of life.

2 timmars försening av skolan imorses.. Var uppe och hade fått in tjejen i duschen när jag fick reda på det. Gick dock och la mig igen och vaknade 1,5 timmar senare av att barnen var ute i köket och fixade frulle till sig själva. Nyduschade, påklädda och allt redo. Waah! Underbart må jag säga. I övrigt har det inte hänt så mycket idag alls..
Inget Grey's idag. Vad är dethär?!?! Jävla repriser, blir så suuur. Tur att jag har American Idol. Tycker fortfarande att det är sjukt bra! oooh, Steven Tyleeeer! OTH avsnitt 12 i tisdags var awesome! Så himla underhållande och kul. Riktigt bra med The Hangover-känsla. wihoo :) hmm, vilka mer serier har jag sett på sistone? Cougar Town, som hade ett avsnitt som var bra, fast mest ett i mängden. Gillar Cougar Towns nytänkande serie dock. Den är rolig!

I övrigt har jag haft en otroligt känslomässig kväll. Det bara kom förut och just då kändes det jobbigt att jag var hemma hos er idag. Men för mig var det nog bra ändå..

2 hour delay of the schools this morning. Had already gotten the girl in the shower when I found out. However, went back to bed and woke up 1.5 h later only to find out that the kids were making their own breakfast and that they both had taken their showers and gotten dressed and was ready to go. Niiice!

Anyway, no Grey's today. I'm piiissed! What's up with all these reruns? enoooying! American Idol saves my night. with Steven Tyleer, aaah! OTH's latest episode, #12 was awesome and hilarious. Loved the The Hangover theme! ;) What else..? Cougar Town is a fun show. I like the new ways of thinking in the makings of that show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0