21:54 - what's going on people?!?!

Jag vet ärligt talat inte om jag lever för helgerna eller veckorna här. Jag jobbar inte mycket på helgerna så man borde ju tro det. Fast jag vet inte.. Ibland känner jag mig isolerad. På flera olika sätt. Ett är att man inte vet vad som händer hemma. Så varför inte slänga iväg ett trevligt mail till mig och berätta? Eller en simpel kommentar, eller ett logginlägg på fejjan. Eller varför inte ett traditionellt brev (fast det är ju lite din och min grej - min hemliga lover, du vet vem du är. Höhö. Nu blev ni allt nyfikna va?). Och om ni nu skulle överraska mig genom att göra något utav ovanstående så vill jag gärna att ni nämner de få saker man inte kan få reda på via fejjan. Tänkte bara säga detta. Tack och hej.
Börjar skolan på tisdag. Två kurser blir det för förhoppningsvis. Spännande. Tar lite mer detaljer vid ett senare tillfälle dock.
OCH EN GREJ TILL!!!!!
Jag älskar serier. Alltså. Jag älskar att vara i USA när serierna sänds. Jag älskar att Grey's hade premiär igår. Den 6:e liksom. Det är grymt. Och jag älskar även avsnittet som var igår. AAAh. :)
Puss

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- W.E.N.U.S. stands for... ummmm
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
44.- W.E.N.U.S. stands for... ummmm


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser fram mot att Grey's börjar här igen! kramisar

2011-01-09 @ 15:23:46
Postat av: secret lover

JA, brev är definitivt vår grej, och så kommer det förbli, hihi!

2011-01-14 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0