23:37 - johanna trevet, au revoir!

Det är rätt jobbigt här just nu, ända sen 4th of July så har det varit lite stelt här i hemmet, idag har det dock varit bättre så det var bra, för annars vettisköen hur jag hade pallat för i morses åkte älskade Johanna här i från. 3 veckor i Cali och sen lite resa med hennes föräldrar och sen hem till France. Jag känner redan hur tomt det är! Men jag har Katja och det är tuuur :) I alla fall, så igår var det dags att säga hejdå då. Så otroligt hemskt!!! Grät,grät,grät. Men vi hade en fin dag, eller kväll. Hämtade dom hos Johanna och sen till Krankies. Åh, älskart. Dom har fått riktiga koppar där nu, och jag gillllaar det!! (bara en parentes). Johanna fick en fin Krankies tröja från Eric och en sista Mocca. Sen åkte dom och fixade hennes dator och jag och Katja och senare Belle & Ulrike med, fixade mysigaste picknicken med tända ljus, ballonger och goood italiensk mat från Carrabbas och lite doughnuts på det. Otroligt mys blev det. Och sen for jag, Katja & Johanna tillbaks till hennes apartment och satt och snackade ett tag tills det var dags att gå. Hemskt! Vi hade trevliga bilturerr med under kvällen i min värdpappas ascoola cabbe. Hahah. Åh, kommer sakna kvinnan! love

W i n s t o n - S a l e m ,  N C

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Nu är jag hemma i stan och tvättar, så jag har lästa din blogg. Det var ju tråkigt att Johanna rest hem.Var i Frankrike bor hon. Du får hälsa på när du kommer hem till Europa. Du kanske kan "Skypa" mig i min eftermiddag. Få se om jag är vid datorn. Tusen kramar.



2011-07-12 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0