22:17 - längtar hem

Idag ska jag köra på ett mindre glatt inlägg. Imorgon kommer kanske en desto roligare videoblogg. Kanske.
Men idag, nee.
Just nu är jag trött så inni norden. Jag har inte gjort mycket men ändå är jag helt slut. Jag känner inte så hemskt mycket glädje nu alls. Jag vill hem.. Jag saknar så himla mycket grejer just nu. Mestadels fjantiga saker, men allra mest saknar jag att kunna själv bestämma över mig själv. Att vara fast i huset för att jag inte säkert kan ta bilen, eller när saker och ting är bestämda här och sen bestämmer dom sig för att vi struntar i det och ej meddelar detta för mig gör mig mindre glad. Jag saknar som bara den att kunna känna att just nu vill jag bara vara hemma eller just nu vill jag bara åka här i från. Men hela hela hela tiden har jag andra att ta hänsyn till, eller något sånt. Och jag ogillar att jag har tider jag måste vara hemma, och att när jag inte har det känner jag ändå att jag måste vara hemma en viss tid, annars får jag dåligt samvete. Det är så svårt att förklara. Men på något sätt är jag inte ledig ens när jag är ledig. Argh! Jag är trött på detta.
Och jag saknar min familj.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Sofia du har rätt att längta hem, det är inget konstigt med det. Du skall veta att din familj är med dig hela tiden. Fokusera på allt roligt som skall komma. Tänk på att Emma kommer snart och vad kul det skall bli att visa henne allt hon bara fått läsa om. Och så har du din uppsats att fundera på. Pussar och kramar från oss

2011-03-21 @ 06:48:18
Postat av: Ewa

En bamsekram från mig <3

2011-03-21 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0