22:57 - quick update


30 kaffor (med ett starre presentkort) måste man köpa för att få guldkortet. Aaah. Och Ewa - man får lite olika små saker. Gratis påfyllning och gratis smaksättning och lite sånt typ. Ocb äran att bära ett GULDKORT.
  • I övrigt har jag varit duktig som tusan idag och istället för att gå och lägga mig igen efter att jag lämnat barnen så åkte jag till gymmet, sen städade hela huset. Damsög och pkockade. Städade barnens rum och mitt rum. Och lite småsaker som behövde göras här. YEeez, duktiga jag.
  • Lite Krankies häng med.
  • Kan tyvärr meddela att vinden är lite kylig här. Okej, inga 2 plusgrader och is och snö är det ju inte.. Jacka behövs inte, men inte heller shorts funkar just nu.. Lite synd. Men det kommer nog.
  • Det är mindre än tre veckor kvar till Spring Break då vi nog ska på någon resa.
  • Det är drygt en vecka tills jag har varit här i ett halvår. WAH
  • 41 dagar kvar tills den 14 april. Det var något som hände då tror jag..
  • Weekend i Charlotte i helgen tror jag. FINT
  • American Idol är grym. likear det då vaaa! Många duktiga personer. Och fin jury. Steven Tyler.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Har ett halvt år gått så fort. Det trodde jag aldrig när du åkte. Puss och kram

2011-03-04 @ 08:13:33
Postat av: Tesiegirl!

Kaffor soffan, kaffor? what theeee, is that?;)

2011-03-04 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0