22:50 - reseplaner

26/3 - 2/4 Orlando med värdfamiljen. Besök på Disney World och Universal Studios är självklart planerat!
14/4 - 26/4 Mamma, pappa & Emma är i USA!!! Första helgen spenderas med dom i New York. Sen ner hit mån-tors, för att sedan torsdag kväll åka iväg på vår lilla roadtrip ut till kusten här i NC för att sedan bege oss uppåt och så småningom komma till Washington DC.
4/5 - 8/5 Miami! Åker till Miami med dom grymma svenska tjejerna från au pair-skolan. En dagstur till Bahamas blir det nog med!
Sen när mitt år här i USA är över så har jag en extra månad som jag kan stanna på mitt visum. Då kommer Vonkitonk och Luke hit och det blir att vi ses i New York. Därefter har vi lite planer på att besöka städer som Buffalo och Niagara Falls, Detroit, Chicago, Denver, Aspen, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco.

Sen är det lite ställen jag gärna skulle vilja åka till över en helg och så. Det är till exempel Wilmington (ONE TREE HILL!!!), Memphis (som du sa Lisa), Atlanta.. Mja, det är nog det,det. Jag skulle himla gärna vilja komma till Seattle med, men det tror jag blir svårt tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom till Seattle!! :D du får bo i mitt rum :)

2011-03-16 @ 06:30:44
URL: http://jessicastromberg.blogg.se/
Postat av: mormor och morfar

Du ser ut att ha en späckad vår. Bra Sofia. Men tänk på oss i bland. Puss

2011-03-16 @ 07:18:41
Postat av: Matilda

Åå de låter ju hur härligt som helst soffi!! :-). Jag är såå avis! pusss

2011-03-16 @ 11:03:11
Postat av: Malta-Lisa ;)

Tack för informationen :) Om ni ska ut till kusten i NC så MÅSTE ni åka på alla häftiga broar i the Outer Banks. Dom är häftiga, och stränderna underbara! Och ja, Memphis måste du bara försöka ta dig till! Borde ju inte vara så långt från dig... Du får spana in mina road trip kort på facebook om du inte redan gjort det så kan du få lite tips ;)

2011-03-16 @ 14:01:55
Postat av: Malta-Lisa ;)

Tack för informationen :) Om ni ska ut till kusten i NC så MÅSTE ni åka på alla häftiga broar i the Outer Banks. Dom är häftiga, och stränderna underbara! Och ja, Memphis måste du bara försöka ta dig till! Borde ju inte vara så långt från dig... Du får spana in mina road trip kort på facebook om du inte redan gjort det så kan du få lite tips ;)

2011-03-16 @ 14:02:45
Postat av: Malta-Lisa ;)

Tack för informationen :) Om ni ska ut till kusten i NC så MÅSTE ni åka på alla häftiga broar i the Outer Banks. Dom är häftiga, och stränderna underbara! Och ja, Memphis måste du bara försöka ta dig till! Borde ju inte vara så långt från dig... Du får spana in mina road trip kort på facebook om du inte redan gjort det så kan du få lite tips ;)

2011-03-16 @ 14:03:58
Postat av: Malta-Lisa ;)

Tack för informationen :) Om ni ska ut till kusten i NC så MÅSTE ni åka på alla häftiga broar i the Outer Banks. Dom är häftiga, och stränderna underbara! Och ja, Memphis måste du bara försöka ta dig till! Borde ju inte vara så långt från dig... Du får spana in mina road trip kort på facebook om du inte redan gjort det så kan du få lite tips ;)

2011-03-16 @ 14:36:27
Postat av: emma lundh

JAG LÄNGAT!!!!!

2011-03-16 @ 15:58:46
Postat av: Malta-Lisa ;)

Tack för informationen :) Om ni ska ut till kusten i NC så MÅSTE ni åka på alla häftiga broar i the Outer Banks. Dom är häftiga, och stränderna underbara! Och ja, Memphis måste du bara försöka ta dig till! Borde ju inte vara så långt från dig... Du får spana in mina road trip kort på facebook om du inte redan gjort det så kan du få lite tips ;)

2011-03-16 @ 19:47:22
Postat av: Malta-Lisa ;)

Hahaha, vad många kommentarer det blev! Det stod att det inte funkade, men det gjorde det visst. ALLA gånger. Oooops....

2011-03-16 @ 19:48:15
Postat av: Carina

Lisa - Sofia skriker ju efter kommentarer så det var väl bra att du skriv några stycket... ;)

2011-03-17 @ 10:40:03
Postat av: Ulrika

Vilka planer!!! jag är avis! :P

2011-03-17 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0