22:59 - Movie set & Wake Forest

Idag när jag svänger in på Katjas gata så kikar jag även in på Johannas (som är en tvärgata typ..) och ser miljoner bilar stå parkerade där. Hmm, tänker inte så mycket mer på det. Hämtar upp Katja och Johanna hos Katja, Johanna säger då att dom håller på att filmar i hennes trädgård. Fattar nada, vi kör dit och ser återigen då miljoner bilar och sen folk som sitter i sånna dära regisörs-stolar typ. Johanna frågar lite försiktigt "får jag gå in i mitt hus?" Vi smyger oss in och på baksidan är det ett helt kamerateam och massa barn och massa folk med sladdar och ah, ni fattar, diverese film grejer. Dom håller då på att spela in en reklam film i hennes trädgård för banken hennes värdpappa jobbar på. Det var helskumt, men vi stod och kikade ett tag och det var spännande :) 

hihi..

Ja, hade career planning kurs sen på Wake då. Den är helbra, tror att jag kan ha riktigt bra nytta utav det. Men det är seriöst som bara den, men det är trevligt :) I alla fall, fick några halvdana bilder på stället.. Ska försöka få lite bättre nästa gång. (Det är ju så svårt att se på skärmen när det är så soligt, höhööh)
Tord Gustafssons emsemble? hehehe

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Tänk om ni kunde fått vara med i filmen. Sä häftigt det skulle varit. Kram

2011-03-25 @ 06:53:42
Postat av: Mamma

Tord Gustafsson - har han börjat på Wake när han slutade som kommunalråd i Skövde - där ser man.

Kram

2011-03-25 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0