19:44 - charlotte

Haft en superhelg i Charlotte. Allt blev verkligen inte som planerat, men det var okej. Vi hade sjukt kul ändå :) Första hotellet kom vi inte till förens vid 2 ungefär för att de inte hade fått vår bokning och var otrevliga och dumma i huvudet så vi fick leta reda på ett nytt vilket var sjukt mycket lättare sagt än gjort. Men tillslut hittade vi ett. Vi har sen shoppat lite (urban outfitters, love). Hämtat upp Johanna på flygplatsen som kom tillbaka igår efter en vecka i Frankrike. Åhh, det var roligt att se henne :) Fick en liten trip runt i downtown och det var fullt med folk och bilar och shiet pommes. En college basket tunering pågick och jag tror att finalen var igår.. Vi for till det nya hostelet som gick mycket mer smidigt. Fixade iordning oss och for en snabbis till IKEA, love. Och sen gick vi ut och åt en himla trevlig och god middag. Och idag har vi åkt hem. Stannade och åt frulle på vägen och så och ah, hade det himla mysigt. Bra helg! Fast lite regning..
ja, jag orkar inte så mycket mer just nu. Bilden på Johanna är lite intern, men ah, strunt samma. Har haft LCC-möte idag med, inget speciellt direkt. Och ah, nu är jag så jäkla trött, fast vet egentligen inte varför. För såå lite har jag inte sovit.. Konstigt. Hungrig är jag med, får la äta lite av min svenska maaat!
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0