10:52 - serie/movie update

Åh jag älskar säsongs-avslutningarna på Grey's och Desperate. Tänkte bara säga det. Inget överdrivet stort drama eller så, men åh. Dom är bara så bra!!
Och sen är jag ledsen som bara den att det inte blir någon ny säsong på Off the Map. Vad sköeen liksom, den var ju asbra!
Så det var allt jag tänkte säga om serierna.
Var på bio häromdagen och såg Water for Elephants med Robert Pattinson och Reese Witherspoon. Åh, den var bra som tusan tyckte jag. Verkligen! Gå och se den.
hej för ett såntdärnt superkul inlägg, wihoo!
Vädret är fint med,
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Kul att du var på bio. Det verkar en bra romantisk? film. Kanske värd att se när den kommer till Sverige. Går alldeles för lite på bio. Kramar

2011-05-23 @ 08:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0