21:22 - memorial day: pool party & baseball game

Idag har det varit Memorial Day här i Staterna. En av alla högtider man får ledigt i skolan för.. typ. Fast båda mina värdföräldrar var hemma med, så det var fint. Vaknade vid 10, hade ett två timmar långt Skype-samtal med Vonkitonk vid 11 och sen kom grabbens tre kompisar, en mamma och en kompis till tjejen hit och så blev det lite utav ett pool party! wihooo. Så jag har i princip bara hängt vid / i poolen hela dagen. Det var finfint! Sen blev det baseball match. Winston-Salem Dash, det var kul att se en riktig match men det var så inni norden varmt så jag trodde att jag skulle dö. Har även gått och dragit på mig en förkylning med, så det + vätskebrist gör att mitt huvud snart sprängs, men jag ska nog ta mig en delikatoboll från IKEA och något avsnitt av Vänner innan jag somnar så blir det fint. Det var, trots den outhärdliga värmen, en braaa dag. Jag är nöjd med Memorial Day, hehe.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Va synd att du har blivit förkyld.Du måste dricka jätemycket vatten Sofia när det är så varmt.Njut av värmen. När du kommer hem i oktober är det bara kyla som väntar.VROD. Kramar

2011-05-31 @ 07:34:52
Postat av: Tessiegirl

Det ser helt okej ut, helt okej.. Vi kan väl byta för en vecka eller två?

bra då säger vi så!:D (haha rimmet)

2011-05-31 @ 13:05:31
URL: http://theresebryvik.blogg.se/
Postat av: Ewa

Här har det också varit varmt idag, så jag önskar jag hade en pool också...

Har sommarvärmen börjat hos dig nu. Det skulle ju bli outhärdligt varmt på sommaren hos dig, skulle det inte ?

2011-05-31 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0