22:18 - fin eftermiddag

En go dag som bara den. Morgonen och min lediga tid på dagen var lite sisådär. Mycket flängande hit och dit och hann nästan inte vara ledig något. Menmen, eftermiddagen var fin. Inga läxor denna veckan pga EGO's (end of grade-tests). Så direkt på med badkläder och i poolen. Resten av gatans ungar kom givetvis över med. Men det var skönt. Satt där och läste typ två sidor i min bok. (Jag har kommit ca 100 sidor på 8 månader! wihooo. Det är en av dina böcker, farmor!). När vädret sen blev sämre gick vi upp och istället satte oss i mitt rum och kollade på Harry P and the Chamber of Secrets innan jag fixade ihop lite pannkakor med jorgubbar och blåbär. Min värdpappa frågade om pannkakor var det enda jag kunde laga.. Hmmm, haha. Fast han har ju faktiskt inte smakat min übergoda vitsås. Hur som, så avslutade vi sedan med lite mer Harry och en tidig kväll för det är trots allt EGO's denna veckan. Gööööttt.
Tack & hej!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Va härligt med pool Sofia. Vi har ju en stor uppe i Simsjön, men vädret har inte varit så det lockat med uppflytt. Men snart. Kramar

2011-05-24 @ 07:35:33
Postat av: Ewa

Fräck bild! Ser ut som den legat länge i fickan...

Men den var väl nytagen (heter det så ?)

2011-05-24 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0