22:45 - For Pipi

I onsdags var det Pipi's birthdaay! 22 fyllde hon och på torsdag åker hon hem, då har hon varit här i 13 månader och far tillbaks till Argentina. Då är vårt lilla gäng på 4 bara 3. Sorgligt som bara den! Så i onsdags ville vi göra något speciellt för henne. Vi tog oss till hennes gård (ja hon bor på en gård mitt ute i ingenstans, men det är supermysigt där!) på morgonen och mötte henne på vägen!! aaarh! Så fort till hennes hus och satte upp ballonger och tårta och grejer som vi hade fixat, ute i hennes trädgård och lurade tillbaks henne till huset innan hon hade kommit för långt. Det gick toppen och det blev en succé! Så där spenderade vi hela förmiddagen, med Krankies-kaffe och tårta!


I present av oss fick hon ett.. kort. Det såg ut såhär:
Så på torsdagen mötte vi henne på Starre då. Doughnutsen var till oss! Sen åkte vi till mall:et och till en fotostudio och tog massa bilder. Det var sjukt roligt och sen fick hon hem en fin en av oss 4 i en ram och så. Det var himla kul :)
Och igår hade hennes värdmamma (och jag!) planerat ett surpriseparty för henne. Det var perfekt, alla kunde komma och hon visste inget. Så hennes värdmamma hade lurat ut henne ur huset så vi alla kunde komma dit innan hon kom tillbaks. Det var bara det att när vi satt på parkeringen på Krispy Kreme och väntade på den sista (nej, inte mig) så kör hon upp och parkerar bilen precis brevid oss med hennes värdbarn. AAAAH. Vi fick panik och visste inte vad vi skulle säga till henne, varför vi alla var där liksom utan att ha sagt något till henne. Hahah, vi hittade på någon halvdan historia och det funkade. Så vi fick forts om sköen köra till hennes hus sen innan hon hann komma. Och ah, det var galet. Men vi hann dit och allt var bra! Sen hade vi en grymt mysig kväll. Det var så himla perfekt. Satt ute på hennes altan hela kvällen och bara pratade. Mys! Det är bara så himla sjukt att hon åker nu. Hon är den första personen som jag lärde känna här, för utom Madeleine. Jag kommer att sakna henne som bara den faktiskt!
Idag har jag varit ute på ännu ett äventyr. Men jag antar att jag får skriva om det imorgon. Jag ligger så efter med allt känner jag!! Och mormor - jag vet att du får lite panik när du inte har full koll på vad jag gör hela tiden. Men det är okej med mig! Bara så att du vet ;) Puss!!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Ja jag tycker det är kul att följa dig i USA. Nu fick vi ju prata länge i går det var mysigt. VROD kramar

2011-05-03 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0