20:24 - nytt äventyr

Nu är det hela slut. Lämnade Winston idag. Hur sorgligt som helst, grät som sköen, såklart. Hela morgonen. Fick säga hejdå till barnen innan dom åkte till skolan. Sen skjutsade min värdmamma och Jenny mig till flygplatsen, det var nästan värst. Grät igenom hela kontrollen och vid gaten. Ush och fy. Men nu är jag i New York med Lucas och Vonka! Wohoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vonkas idé med utropstecknen). Nu börjar vårt äventyr, känns som att jag har lämnat en helt annan värld bakom mig. Fast så är det ju med. Men aaah. Iaf, tänkte jag berätta att Vonkos har fixat en blogg åt oss på resan. Så nu får ni läsa om resten av vår resa HÄR!! Ha en bra dag. Nu ska vi gå ut på New Yorks gator för Lucas börjar bli LITE otålig.

Hejrå Winston.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Lycka till på resan. Kramar

2011-09-14 @ 16:41:21
Postat av: Titte

Ha en toppenresa och ta hand om varandra!

Många kramar Titte

2011-09-14 @ 18:49:56
Postat av: Ewa

Ha det så bra på resan! Kram <3

2011-09-14 @ 21:38:42
Postat av: Susanne, Madeleines mamma

Hej Sofia!

Vill bara skicka en bamsekram och ett stort tack för fotoalbumet som kom idag. Har skrivit ett "formellt" tack till er allihop på Maddes FB.

Ta hand om dig! / Susanne

2011-09-26 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0