22:42 - bäst/värst.

Har verkligen gråtit och skrattat samtidigt idag, om och om och om igen. Folket i huset tror helt seriöst att jag är knäpp. Dessutom vill jag inte bli ersatt. Jag älskar mina barn!!! Hade bästaste eftermiddagen med min underbara grabb. Gud, hans godnatt-kram får mig att gråta bara jag tänker på den. Imorgon är det dags. Jag vet inte hur jag ska klara det. Får tänka att jag ska till New York istället. Det är ju faktiskt sjukt kul att få träffa Lukie och Vonkisen igen!! :)

Godnatt gott folk, nu ska jag iaf försöka sova min sista natt här.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hoppas du fick sova bra. Nu blir allt som vanligt igen. Vanligt och vanligt. Det är väl inte såååå vamligt att folk åker härs och tvärs över USA i en månad. Jag vet inte någon i alla fall. Ha en bra roadtripp med dina kompisar. Kramar

2011-09-13 @ 07:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0